خانوما کیا از این ساک سفارش دادن جا داره یا نه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من گرفتم ۱۹۰۰ خوبه فقط به خاطر اینکه حالت کوله پشتی داره و حملش راحته و اینکه جیب زیاد داره خوشم اومد و خریدم.

آدرس میدی عزیزم

من گرفتم خوبه

منم گرفتم خیلی خوبه جاداره

چند خریدی

اینه....

تصویر

منم گرفتم راضی بودم

از کجا سفارش میدین؟

من گرفتم جا دار و خوبه

سوال های مرتبط