۴ پاسخ

سلام عزیزم
میتونم بپرسم رفتین بیمارستان جواد الائمه راضی بودین ؟؟اتاق خصوصی داشتین ؟

نفخ کرده احتمالا شما سردی زیاد خوردی ،شیرتو بدوش به یه پارچه سفید ببند دور تا دور دلش زیر لباسش، و خودتم یکم گرمی بخور

پهلوش نیس دلشه ب خاطر نفخ وکولیک

پسر منم گاهی اینطوریه فکر کنم باد تو شکمشون میپیچه. دکتر آریا دست گذاشت رو شکمش گفت ورم داره و این ورم نفخه

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی