عزیزم من اصلا علاعم ندارم خیلیم نگرانم ها ولی بزار از تجربم بهت بگم من سقط مکررم قبلی ها که قلب تشکیل نمیشد همه علاعم داشتم استفراغ حالت تهوع بیزاری از بوها ووو اینکه میگن علاعم داشته باشی یعنی بچه رشد میکنه چرته اینبار علاعم ندارم قلب نینیم تشکیل شده
مال من از امشب شروع شده🤣
تقریبا ۷
برا من اصلا شرو نشد که بخاد تموم شه خدارو شکر
از من از هفته ۷ شروع شد هنوزه که هنوزه هست پدرمو در آورد😵💫💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.