مامان خانومی ها حالت تهوع از چندهفتگی شروع میشه؟

۵ پاسخ

عزیزم من اصلا علاعم ندارم خیلیم نگرانم ها ولی بزار از تجربم بهت بگم من سقط مکررم قبلی ها که قلب تشکیل نمیشد همه علاعم داشتم استفراغ حالت تهوع بیزاری از بوها ووو اینکه میگن علاعم داشته باشی یعنی بچه رشد میکنه چرته اینبار علاعم ندارم قلب نینیم تشکیل شده

مال من از امشب شروع شده🤣

تقریبا ۷

برا من اصلا شرو نشد که بخاد تموم شه خدارو شکر

از من از هفته ۷ شروع شد هنوزه که هنوزه هست پدرمو در آورد😵‍💫💔

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان نور☀️ مامان نور☀️ هفته بیستم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان کوچولو 🥹🤍 مامان کوچولو 🥹🤍 هفته پنجم بارداری