پوشک شیرخشک گهواره تب اسهال کودک بازی بچه غذا دارو

تصویر
۷ پاسخ

نبابا اگ میخواین شغل دوم راه بندازین نباید میوه فروشی باشه، باید یه چیزی باشه که اگ مشتری نداشتی سرمایه ات به باد نره. لااقل خشک بار

بهتره همون ملک و تهیه کنید اما بدیذ اجاره ای چیزی خودتونم ی شغل انلاین راه بندازید اگ گرف مغازه ای چیزی بزنید.باورکنید همه ی اونایی ک الان مغازه دارن روهوا دارن کار میکنن

شزایط برای شغل ازاد خیلی سخت شده به نسبت قبل گرونی باعث شده قدرت خرید مردم کمتر بشه بازم با وضعیت الان کارمندی خیلی بهتره کلا میوه فروشی شغل ریسکیه مخصوص فصل تابستون

میوه فروشی خیلی شغل پرریسکی هس باید بلد باشی همیشه هم گیر هسی ی روز مغازه ببندی میوه سبزی خراب میشن

بنظرم همون کارمند باشه و خونه هم که بهتون دادن بشینین بهتره عزیزم

به نظر من بچسبه ب کار خودش چون میوه فروشی خیلی شغل سختیه اگه کسی تجربه نداشته باشه زود کم میاره

یعنی همسرت از کار فعلیشم درمیاد؟اگه اره که خیلی ریسکه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی