سلام مامانا واکسن شش ماهگی سخن بود یا آسون

۹ پاسخ

برا من سخت متاسفانه

خیلی سخت
تب شدید و پا درد
دوتا تزریقی و دوتا خوراکی
انشالله برای شما سبک باشه

مال من که سخت بود

سخت‌تر از بقبه

بدترینه، یه تزریقی تو پای چپ بود
پسرم خیلی داره اذیت میشه از صبح، تبشم بالاس

آسون ترین

اسون تر از بقیه واکسنا بود

برا ما خیلی سخت
انشالله برا شما سبک میشه

من تازه چندروز زدم برام دخترم ترکیبی رو زد یکی تو پای راستش بنظرم آسون بود اصلا کمپرس سرد نزار

سوال های مرتبط

مامان نفس و نیلا مامان نفس و نیلا ۱۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان اوکتای مامان اوکتای ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی