برا من سخت متاسفانه
خیلی سخت
تب شدید و پا درد
دوتا تزریقی و دوتا خوراکی
انشالله برای شما سبک باشه
مال من که سخت بود
سختتر از بقبه
بدترینه، یه تزریقی تو پای چپ بود
پسرم خیلی داره اذیت میشه از صبح، تبشم بالاس
آسون ترین
اسون تر از بقیه واکسنا بود
برا ما خیلی سخت
انشالله برا شما سبک میشه
من تازه چندروز زدم برام دخترم ترکیبی رو زد یکی تو پای راستش بنظرم آسون بود اصلا کمپرس سرد نزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.