اره حتما
من در روز دو بار در حد چند دقیقه باز میزارم
منم ۱ساعت صب میذارم عصرهم همینطور حتما بذار
منم ظهرها چند ساعتی باز میذارمش گناه دارن هوا گرم پوشک باشن بعضی وقتا صبح ها هم باز میذارمش
من شبا تا صبح باز میذارمش زیرانداز داره رو اون میخوابه
من اصلا تا الان بازش نزاشتم
منم باز میذارمش موقع خواب میبندمش
اره حتما بزار
من دوتا پد گرفتم از سیسمونی که شسته میشن بعضی وقتا هم میزارم لای پاش
اره عزیزم حتما بزار من از صب تا عصر باز میزارمش ..زیر انداز میزارم یه شورتی پاش میکنم هروقت جیش کنه عوضش میکنم..اینجوری پوستش اذیت نمیشه..گناه دارن همش پوشک باشن
چرا بدون پوشک بزاری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.