پسرمن روزاول که بی حسیش رفت تاشب گریه کردروزدوم کمی بیقراری کردکلاتاسه روزیکم اذیتن ولی روزاول بیشتر
تا دوساعت اولین ادراری ک میکنه با جیغه و گریه دیگه بعدش براش سخت نیست بنظرم سختر از واکسن نیست من پسرمو 36 روزه بود ختنه کردم اصلا سخت نبود ولی واکسن دوماهگیش خیلی سختر بود براش🥲
روز اول فقط
دوساعت
پسر من روز اول ساکت بود و خواب روز دوم و سوم یکم بی قراری کرد
روز اول فقط سخته
برای من تا ۲۴ ساعت
البته استامنیفن که میدی می خوابه
داروشو بده پمادش بزن مرتب شیر بده
که تو این ۲۴ ساعت بخوابه بیشتر
برا خودش بهتره
کنارش باش مرتب شیر بده پاراکید خودش خواب اوره می خوابه
اگر الان ختنه کردی تا دم دمه غروب
تا دوساعت
عزیز اسم پسرتو شاهان گذاشتی ثبت احوال ثبت کرد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.