نظر مارو نپرس دورت بگردم
ما مثل دکترا و بهداشت نمودار نداریم
یسریا میان میگن بچم ۱۰ کیلوعه
یکی میاد میگ ۱۲ کیلوعه
توو دل آدم خالی میشه فک میکنیم وزن دوردونه هامون کمه..
اونا نمودار رشد دارن بر حسب اون بهمون میگن مطمئن تره
الحمدلله ک گفته همه چیزش خوبه♥️
خوبه بر اساس وزن تولد، به ژنتیک خانواده هم ربط داره با کسی مقایسهش نکن هیچ وقت
عه بالاخره یه کوچولو هم قد بچم پیدا کردم
۴۵ بود هیشکی انقد ریزه ندیده بودم😅🫠
خوبه دختر منم ۲۶۰۰ بود یکسالگی ۸ کیلو با قد تولد ۴۴ قد یکسالگی ۷۰
وزنش یکم کمه اما نگران نباش
به نظر من کمه...
بر حسب وزن قد تولدش اره خوبه
اره عزیزم طبق نمودارش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.