خانما شما بی بی جویس میدین میخورن خیلی بده بوش

۳ پاسخ

پسرم هیچ کدومو نمیخوره نه پدیا نه ویواکیدز، نمیدونم چی بدمش🫠

به سختی می‌خوره من پدیا بست هم بهش دادم از اون حس میکنم بهتر
بریز توی در شیشه شیرش مولتی ویتامین رو همون یک قطره چکون که میخوای بدی راحتز میخوره

بهتر از پدیاعه ویواکیدزم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی