۱۳ پاسخ

وااا
چتونه شما مغز ندارید راحتید بخدا

صبر کن زود تر بدی بعدا تاوانشو بچت میده هااا خدای نکرده... ابجی من زود غذا داد بچش سالی دوسه ماه خونه س فقط.. دائم بیمارستانه بخاطر مشکل گوارشی ک داره، کلیه هاشم ک اصن هنوز پیدا نکردن دلیلشو ک چرا خون میده بیرون بجای ادرار🤦‍♀️هم اپن بچه داره اذیت میشه هم ابجیم... صبور باش بنوقع همه غذاهای مقوی رو میدی.. در ضمن بیسکوبیت مادر هیچ کالری خاصی نداره ب غذا خوردن ک افتاد غذاهای مقوی بده بهش

نه معدش خراب میشه یه عمر از معده درد رنج میبره دگه
شیطونه حی منم گول میزنه ولی میگم گمشو شیطون پدسگ 😂
وقت برای خوراکی خوشمزه دادن بسیاره اینا امانتن تا شش ماهگی هیییچی جز شیرت نده یوقتی تا گرمه هوا بچمون تشنه میشه چندقطره آب جوشیده سرد شده بهش بده درحد پنج قطره ظهرا

نهههه دوماهشه ها😐🥴 هیچی جز شیر نده بهش

ن عزیزم اصلا نده خیلیییی زوده

انشالله که داری شوخی میکنی،آخه بچه ۲ماهه

عزیزم نمیدونم جدی میگی یا نه ولی تا ۶ ماه هیچی نده به جز شیر

به بچه دوماهه؟ به ۶ ماهش نباید بدی چه برسه دو ماهه

از الان ؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا نکنید

خیلی زوده🥲

نده عزیزم خیلی کوچیکه حالا ای خدا چ عجله داری نمیتونه هضم کنه

ب بچه ۲ ماهه🤨😐

نه ضررداره

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری