۶ پاسخ

منم ۶ هفته و ۳ روزه فردا نوبت دارم باید برم

زوده عزیزم عجله نکن

ضعیفه قلبش . بعد دوباره باید بری ‌. و سنوگرافی یک فشار برای قلب کوچیک بچه . میدونم هیجان داری ولی صبور باش

زوده عزیزم ۷ یا ۸ هفته برو

من گزاشتم ۸ هفته برم بنظرم توام نرو

من سر دخترم شش هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود واژینال

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق🌰🥰 مامان فندوق🌰🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری