منم ۶ هفته و ۳ روزه فردا نوبت دارم باید برم
زوده عزیزم عجله نکن
ضعیفه قلبش . بعد دوباره باید بری . و سنوگرافی یک فشار برای قلب کوچیک بچه . میدونم هیجان داری ولی صبور باش
زوده عزیزم ۷ یا ۸ هفته برو
من گزاشتم ۸ هفته برم بنظرم توام نرو
من سر دخترم شش هفته و ۱ روز رفتم تشکیل شده بود واژینال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.