مامانا این چی نوشته

پوشک بچه پوشک بچه پوشک بچه

تصویر
۸ پاسخ

بنظرم پاشو برو داروخونه بگو مرض داری یا بلد نیستی بنویسی ک منو مسخره خودت کردی؟؟😒😒. کثافتای احمق فقط بلدن پول بگیرن خب مث ادم بنویس دیگه اشغال روانی

فقط ۳/۵سی سی معلوم🫢

عزیزم داروهاتو ببر همون داروخونه ک خریدی بگو درست بنویسن اخه ابن چیهههه

۳.۵ سی سی نوشته فقط همین رو تونستم بخونم

من از این میدادم روزی۲ونیم سی سی

ببین روی بروشور چی نوشته
اینو که نمیشه خوند
به معنی واقعی خرچنگ و قورباغه هست 😂

فکر کنم نوشته بدون شیر،خیلی بد نوشته زیاد مشخص نیست

چقدر بد خط اخه این چه طرز نوشتنه

سوال های مرتبط