من ناهار قرمه سبزی درس کردم🤤🤪
منم دلم میخواد جز تخم مرغش بقیشو ندارم😂😂🤣شامم نمیدونم چی بزارم فعلا تو فکر ناهارم
هیچی هنوز🙃
پودر کاکائو میدونی کیلو چنده؟
دیگه با کیک خیس بای بای کن🤓
باشیر خشک درست کن، من دیگه مشکل شیر ندارم 😁
با اب هم میشه اگر پودرشو داشته باشی.
اتفاقا جات خالی من دیشب با آب درست کردم خیلیم خوب شد حتی برا سس شکلاتشم همون آب ریختم به جا شیر
میتونی بجا شیر اب یا نوشابه بزنی
بجا شیر اب اضافه کن اینقد بافت و طعمش خوب میشه
اره آدم کم خونه دلش شیرینی میخواد
نهارچی،دارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.