۲ پاسخ

میگن با کره بهتر میشه ولی من هنوز ندادم

من تو عذای ناهارش میریزم اگه زیاد باشه شبم بهش میدم اگه نه شب براش درست میکنم دیگه نمیریزم داخلش

سوال های مرتبط

مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری