اکثرشون مناسب یکسال اول نیست سعی کن بیشتر سایز یک و دو بگیری البته یه ۴دست صفر حتما لازم میشه
به به مباررررکهههه
به به مبارکه منم کم کم یکی دو هفته دیگه شروع میکنم دخترم خیلی عجله داره برا خرید لباسای داداشش
عزیزم بع سلامتی اما اکثراً بزرگ گرفتی باید نوزادی بگیری بیشتر سایز یک و دو
کاشکی به جا لباس تابستونی نوزادی بیشتر میخریدی
چ نازن مبارکش باشه
من گفتم نمیگیرم تا هفت ماه🥹
عزیززم ب سلامتی ایشاااله
اوخدووو مبارکش باشه🤩🤩🤩
بشادی و دور دور بپوشه بگرده
مبارکه.خیلی نازن
برای نوزادیش کمه لباساش
هر سایز ،سه دست
عزيزمممم چقدر خوشگلن😍😍انشاالله با تن سالم و دلي خوش تنش كني😘
الهی چه نازن دعاکن منم به زودی برم بگیرم لباس نی نی
انشاالله بسلامتی و دل خوش بپوشونی تنش عزیزم
مبارکه عزیزم ب شادی 😍😍😍😍
مبارکش باشه ب سلامتی بپوشه🩵
چقدر قشنگه لباساااا😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.