۱۱ پاسخ

برو تو نمودار رشد تو همین گهواره ثبت کن ببین جه جوریه

پسر منم ۷ ماهشه قدش ۷۳
دورسرش ۴۳
وزنشم ۱۰
خوبع

ایییی خدا چقدر بدم میاد تا میای تو گهواره وزن بچتو میگی میگن چه شیری میخوره شیر خشک یا شیر خودت،اسم شیرخشکش
چیه
روند رشد بچه با بچه فرق میکنه همه چی برمیگرده ب ژنتیک

چیکار کردی وزنش بالا رفته بچه من ریزه هس خیلی دوست دارم وزن بگیره

ماشاالله عالیه

صد درصد بالاعه

یکم زیاده

بالاست

شیرخشک چی میخوره

عالیه
صندلی ماشینش چه خوبه
مارکش چیه؟؟

عالیه رو ب بالا

سوال های مرتبط

مامان آرن🩵 مامان آرن🩵 ۱ سالگی
مامان سارا جون🩷 مامان سارا جون🩷 ۹ ماهگی