۴ پاسخ

ن اصلا بد نمیشه

پودر قند نرم ترم هست

من مامانم همیشه شهد حلواش و شربتش با پودر قند بود خیلی هم خوشمزه میشد

نه چرا بد شه حل میشه دیگه منم نداشته باشم با قند درست میکنم

سوال های مرتبط