با دیدن تاپیکت خیلی ناراحت شدم شوهر منم دست بزن داره و بد دهن هست بخاطر بچه هام سکوت میکنم و تحمل میکنم تا یه چیز کوچکی پیش میاد شروع میکنه به فحاشی و کتک ولی هر چقدر فک کردم یادم نیاومد که بابام منو زده باشه، بابام حتی یه سیلی هم بهم نزده
مامانمم همین طور هیچ وقت نزدنم ولی شوهر نامردم هزار تا بلا سرم آورده و سکوت کردم چند بار خواستم جدا شم ولی نتونستم بچه هام و ول کنم و باز برگشتم فقط واگذارش کردم بخدا
غصه نخور توام خدایی داری
نه بابا اتفاقا بابای من کلی کتکم میزد ولی شوهرم اگه یبار منو بزنه ده بار میزنمش
چرا بی اختیار اشکم سرایز شده
الهی دستش بکشنه
الهی خیر نبینه
دستش بشکنه الهی
چقد دلم گرفت دستشون بشکنه
خدا جوابشو بده واگذارش كن ب خدا مطمئن باش كارش بي جواب نميمونه بي غيرتتتت
غ ل ط کرد دستش بشکنه ع و ض ی رو
دستش بشکنه
قشنگم حرفت کاملا حقه ...پدر اولین پشت و پناه دخترشه...ولی گلم منی ک بابام از گل هم بهم کمتر نگفته ...بخاطر پسرام الان دارم هزار شرایط و تحمل میکنم...اما تو نکن هنوز ک یه بچه داری خودتو نجات بده
نمیدونم چرا با تک تک جمله هاا ت اشک ریختم
بشکنه دستش نامرد
توام میزدی جای حساسش گلدانی چیزی میزدی توسرش چنگ میزدیش ببین بزن و اینستا نگاه کن
مامان نیک خیلی ناراحت شدم که 💔😓
بگردم 🥺
دستش بشکنه
عزیزم، واقعا تحمل معنایی نداره با این همسری که داری
چیو تحمل میکنی؟
چقدر غم 😞خدا بهت کمک کنه عشقم
چقدر غم داشت حرفت😔
وای وای
ای خدا🥲💔
بگردم برات🥺🥹🥹
دستش بشکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.