۲۱ پاسخ

با دیدن تاپیکت خیلی ناراحت شدم شوهر منم دست بزن داره و بد دهن هست بخاطر بچه هام سکوت میکنم و تحمل میکنم تا یه چیز کوچکی پیش میاد شروع می‌کنه به فحاشی و کتک ولی هر چقدر فک کردم یادم نیاومد که بابام منو‌ زده باشه، بابام حتی یه سیلی هم بهم نزده
مامانمم همین طور هیچ وقت نزدنم ولی شوهر نامردم هزار تا بلا سرم آورده و سکوت کردم چند بار خواستم جدا شم ولی نتونستم بچه هام و ول کنم و باز برگشتم فقط واگذارش کردم بخدا
غصه نخور توام خدایی داری

نه بابا اتفاقا بابای من کلی کتکم میزد ولی شوهرم اگه یبار منو بزنه ده بار میزنمش

چرا بی اختیار اشکم سرایز شده
الهی دستش بکشنه
الهی خیر نبینه

دستش بشکنه الهی

چقد دلم گرفت دستشون بشکنه

خدا جوابشو بده واگذارش كن ب خدا مطمئن باش كارش بي جواب نميمونه بي غيرتتتت

غ ل ط کرد دستش بشکنه ع و ض ی رو

دستش بشکنه

قشنگم حرفت کاملا حقه ...پدر اولین پشت و پناه دخترشه...ولی گلم منی ک بابام از گل هم بهم کمتر نگفته ...بخاطر پسرام الان دارم هزار شرایط و تحمل میکنم...اما تو نکن هنوز ک یه بچه داری خودتو نجات بده

نمیدونم چرا با تک تک جمله هاا ت اشک ریختم

بشکنه دستش نامرد

توام می‌زدی جای حساسش گلدانی چیزی می‌زدی توسرش چنگ میزدیش ببین بزن و اینستا نگاه کن

مامان نیک خیلی ناراحت شدم که 💔😓

بگردم 🥺
دستش بشکنه

عزیزم، واقعا تحمل معنایی نداره با این همسری که داری
چیو تحمل میکنی؟

چقدر غم 😞خدا بهت کمک کنه عشقم

چقدر غم داشت حرفت😔

وای وای

ای خدا🥲💔

بگردم برات🥺🥹🥹

دستش بشکن

سوال های مرتبط

مامان آراد نور زندگیم 🧸💙 مامان آراد نور زندگیم 🧸💙 ۲ سالگی
مامانا توروخدا شما نظر بدین از عذاب وجدان داااارم میمیرم

آراد قبلا خیلی بچهارو کتک میزد مو میکشید بازی بلد نبود اصلاااا آرامش نداشت ،بعد گذاشتم خانه بازی چند باری مربیش گفت اراد خیلی بچهارو میژنه لجبازه
منم همش توضیح میدادم ک میریم پارک نوبتی باید سوار شی ،نوبت باید رعایت بشه یا باید دوست باشیم با بچهااا گاها آروم میگفتم ولییییییییییی ۶۰ درصد مواقع با دادو اعصبانیت میگفتم اراد خیلی آروم شد حدایی

تا امروز رفتیم خونه دوستم آراد قبلا خیلی بچشو میزد ولی دیگ مهربون بود بازی می‌کرد نوبتی بود تا پسر دوستم گوشیش رو برد و نمیداد اصلا ارادم گفت میشه کوشیمو بدی میخام ب بابام زنگ بزنم بیاد دنبالم من خیلییییییییی ناراحت شدم گفتم حتما من بچمو تو سری خور و ترسو بار آوردم بنظرتون این نشانه ترسو بودنه اراده ؟؟؟؟؟؟
بچه دوستمم خودشو میزد گریه می‌کرد داد میزد ولی اراد ریلکس نگاش می‌کرد بنظرتون چون ترسو بوده هیچی نگفته با کتک ازش گوشیو نگرفته ؟؟؟؟؟؟؟

البته ک گوشیو گرفتم و پسرمو دور کردم ولی حیلی عذاب وجدان دارم
مامان محیا جونم💫 مامان محیا جونم💫 ۳ سالگی