عزیزم دوست من ۳۸ هفته تمام زایمان کرد
بچه ۲/۶۵۰
کاملا سالم
دستگاهم نرفت
شمام هنوز سه هفته وقت داری
نگران نباش
به تغذیه ات برس و تحت نظر باش
خب اگه مشکلی نداشته و خونرسانی جفت به بچه خوب بوده خداروشکر شما الان باید رو تغذیه ت کار کنی تا وزنش بره بالا
آبگوشت
کوبیده و جوجه
شیر برنج
فرنی
تخم مرغ آبپز
دلستر مالت جو یا گندم
حلیم
کره بادوم زمینی
آجیل اینا رو بخور برا وزنش
بهتره ک انجام بدی
اره بچه هایی که وزنشون کمه قانونا باید هر هفته داپلر بشن که خونرسانی چک بشه ، منم اینطور بودم هر هفته داپلر انجام میدادم
لیدی میل نخوردی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.