۵ پاسخ

عزیزم دوست من ۳۸ هفته تمام زایمان کرد
بچه ۲/۶۵۰
کاملا سالم
دستگاهم نرفت
شمام هنوز سه هفته وقت داری
نگران نباش
به تغذیه ات برس و تحت نظر باش

خب اگه مشکلی نداشته و خونرسانی جفت به بچه خوب بوده خداروشکر شما الان باید رو تغذیه ت کار کنی تا وزنش بره بالا
آبگوشت
کوبیده و جوجه
شیر برنج
فرنی
تخم مرغ آبپز
دلستر مالت جو یا گندم
حلیم
کره بادوم زمینی
آجیل اینا رو بخور برا وزنش

بهتره ک انجام بدی

اره بچه هایی که وزنشون کمه قانونا باید هر هفته داپلر بشن که خونرسانی چک بشه ، منم اینطور بودم هر هفته داپلر انجام میدادم

لیدی میل نخوردی ؟

سوال های مرتبط