۳ پاسخ

من اوایل هویج،سیب درختی،کدو سبز رو بخارپز میکردم داخل پستونک میوه خوری بهش میدادم،بعد فرنی دادم،بعد با همون سبزیجات سوپ درست میکنم میدم،این کانال هم تو روبیکا خیلی کمکم کرده تا الان
@komaki_koudake_man

پوره کدو حلوایی، پوره کلم بروکلی، پوره گلابی، آووکادو

پوره هویچ
پوره سیب درختی
فرنی سیب درختی
فرنی موزی

سوال های مرتبط