۴ پاسخ

راسیپ بچه رو عصبی می‌کنه نده عزیزم

راسیپ خیلی خطرناکه ندی بهتره

تویکماه ۱کیلواضافه کرد ولی قطع کردم برگشت به همون وزن قبلی . بچه منو عصبی نکرد

من میدادم قبل شام ۱نیم سیسی

سوال های مرتبط