یه عالمه چیزای مضر خوردم مثل لواشک پفیلا بیسکوییت 🤣🥴

۱۴ پاسخ

نوش جونت یه نوشابه هم بخور تکمیل بشع😂

لواشک و پفیلا که مفیده دختر
لواشک میوه خشک شده هست
پفیلا هم ذرت پف کرده
اتفاقا خوردنش در بارداری توصیه میشه

نووووووووووووووووووووووووش
جووووووووووووووووووتت
جای ی دلستر خنک هلووووو خالی

منکه نمیتونم نخورم سعی میکنم کمتر بخورم.. ولی نمیشه جلوی خودمو بگیرم هرچی مضره لعنتی خوشمزه هس😑😬

والا کی گفته اینا مضرن😂
پفیلا که ذرته خداییش اوکیه
بیسکوییت هم جزو دسته‌ی خوراکی‌های نرماله
لواشک هم که اصلی ترین ویار منه🙂🙃

من ک هر روز میخورم😂

نوش جااان منم دو سه باری اینجوری کردم دیکه نتونستم جلوی خودمو بگیرم یعالمه خوراکی خوردم

منم کلی این خوراکی هارو خوردم چون حالت تهوع شدید داشتم نمیتونستم غذا بخورم

اعع اینا مضره؟
من هرروز میخورم تقریبا😂

خیلیم عالی

یه نوشابم بعدش میخوردی بشوره ببره

مبارکه😂

بخور تا بره

نوش جونتون

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری