خانما انومالی دادم‌خوبه؟؟وزنش خوبه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

ب پزشک نشون بدید
قسمت اکوی قلب جنین رو علامت زدن براتون

چزا اینجا هم‌‌جنسیت نمیزنه

وزنش خوبه
بچه بریچ هست یعنی با پا ب سمت رحم هست
طول سرویکس خوبه
مایع آمونیاک نرماله
جدول وسط هم اندازه های دور سر و شکم و بازو و ران هست ک من اندازهاشو نمی‌دونم چقد باید باشه

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری