نترس برو دکتر چیزی نیست ترشح قهوه ای خطرناک نیست اونقدری ک قرمز و صورتی هست
دیشب سوار ماشین شدم تند رفتم اینجور شدم
پاشو برو پیش دکترت.
الان نترس شیاف پروژسترون بگذار اگه دکترت هست برو پیشش احتمالا سونو مینویسه واسه طول سرویکست که ببینه دهانه رحمت باز نشده
کلا استراحت کن تا کم شه شاید چیز سنگین بلند کردی ولی کلا خطر داره لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.