خانوما من ترشح قهوه ایه کم رنگ دارم توروخدا بگید چیکار کنم

۴ پاسخ

نترس برو دکتر چیزی نیست ترشح قهوه ای خطرناک نیست اونقدری ک قرمز و صورتی هست

دیشب سوار ماشین شدم تند رفتم اینجور شدم

پاشو برو پیش دکترت.

الان نترس شیاف پروژسترون بگذار اگه دکترت هست برو پیشش احتمالا سونو مینویسه واسه طول سرویکست که ببینه دهانه رحمت باز نشده
کلا استراحت کن تا کم شه شاید چیز سنگین بلند کردی ولی کلا خطر داره لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری