۲ پاسخ

ازمن هنوز تو شکمن ولی سونو رشد رفتم قدشون کوشولو بود🤏🤏😂

من دوقلو هام پسرن هنوز به دنیا نیامدن🤣😂🤭❤️

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی