۶ پاسخ

من دوقلو دارم باوزن کم
ن سوتغذیه ن یسنا.....هیچ

ن والا

نه هیچی نریختن

پ‌ما بوقیم
ن یسنا ن سوتغدیه ن طرح امیدددددد

از کجا بفهمیم واریز شده یا نه؟

فقط برای دوقلو داراست؟واس ماکی واریز میشه؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی