کته و مرغ 😋🍗





پوشک رفلاکس کولیک

تصویر
۷ پاسخ

من عاشق بشقابش شدم

نوش جونش

خیلی کم نیست عزیزم؟؟

من کته درست میکنم ماست پرچرب هم میزارم کنارش، چون پسرم سفت باشه نمیخوره

میشه بگی چطور درست کردی

خیلی سفت نیست؟ میتونه بخوره؟

نوش جانش چه بشقاب قشنگی داره

سوال های مرتبط

مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی