۹ پاسخ

نه خوبه
پسر منم وزن تولد ۲۹۰۰
الان ۷۸۰۰

دختر من با شیر آپتامیل خوب وزن نمیگیره
من بخش نان میدم

بچ منم ۷کیلو
اومدم مولتی زینک بدم رفلاکسش تشدید شد قطع کردم

دختر من وزن تولدش 3.150بود الان8.و نیمه

اره بده دخترم تولدش ۱۶۰۰ بود ۶ ماهگی ۷۳۰۰ بود الانم دیگه وزن خوب نمیگیره

ببر پیش دکتر تغذیه فکرکنم شربت زینکم بده بهش تاثیرداره

پسر من ۲۳۶۰ بود
الان ۹ کیلو هست
شیر خودمم میخوره
ولی از وقتی غذا خور شد خداروشکر خیلی خوب وزن گرفت
یه مدت سویق کودک بهش بده
خیلی خوب وزن میگیره

کم غذاست ؟
یعنی میل و رغبتی برای غذا و میوه ها داره؟

غذا میخوره خوب؟

سوال های مرتبط