۷ پاسخ

عزیزم سفت و بوی بدی میگیره ما که جنوبی هستیم اینجوری درست نمیکنیم

میتونی بزاری توی مواد پیاز سیر نمک فلفل سیاه زرد چوبه زعفرون اگه داری
بعد باهمه مواد بریزی توی کیسه فریزر گره بزن ،
یع ظرف آب بزار روی گاز جوش بشه پلاستیک رو بزار توی طرف آبجوش تا بپزه

کم بخور در حد پنج شیش دونه بفهمی حساسیت میده یا ن گاها میده

بخار پز ک نکن همونجوریشم بد مزس😩😩 من میگورو میخوابونم تو ادویه و پیاز بوش بره بعد پیاز رنده میزنم میگو هارم میریزم تو تابه باهم خوب تفت میدم ی زرم رب میزنم بعدش یکمم اب میکنم کم میکنم میزارم پیازا و میگوها خوب بپزن و سرخ بشن روغنی ک شد با برنج میخوریم میگو رو من حس مکنم اگ خوب نپزم حساسیت میده یبار لبم باد کرد داخل سرخ کن پخته بودم ی رب

آره بخارپز اصلأ خوب نمیشه 🥴 میگو با یکم ادویه و زعفرون مزه دار میکنم ، با روغن در حد چند دقیقه تفت میدم ، زیاد تفت بدی سفت میشه ، آبلیمو هم اول بزنی سفت میشه

من درست کردم نه سفت نمیشه کلا تایم پخت میگو 3 دقیقه بیشتر نیست، اگه زیاد بپزی سفت میشه، ولی خب سوخاریش خوشمزه تره😅

حس میکنم خوب نمیشه😐 نمیتونم تصورش کنم😩

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد
مامان خرمالو مامان خرمالو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری