سودوكرم بزن
پدر بچه وقتي عرق كنه يا جيش كنه حالت خميري پيدا ميكنه بيشتر ميسوزونه بچه رو هميشه از پيماد چرب استفاده كن
من هیچ پمادی نمیزنم جوز پودر بچه خیلی خیلی خوبه🤭🫠😋
من کالاندولامیزنم خیلی خوبه
پماد پیشگیری از سوختگی میزنم فیروز مدل تالک ، ایروکس این دو تا رو دارم برای پیشگیری، اگر ببینم قرمز شده هم یکم سودوکرم میزنم زودی میره
من آردن آبی میزنم
من بعد هربار تعویض پوشک وازلین کودک بیبی لند میزنم
عالی بهش ساخته اصلا نسوخته تا الان خداروشکر
قبلش زینک اکساید ببی لند میزدم انکار سنگین بود چربیش رو مقعدش جوش میزد
ولی این سبکه
کرممحافظ پای کودک فیروز خیلی به دختر من افتاده
من الوینا میزنم
من روزای اول میزدم ولی الان سعی میکنم با هر بار تعویض پوشک بشورمش شامپو بچه هم برای شستنش استفاده میکنم خیلی بهتره
قبلن با پماد و کلی احتیاط قرمز میشد و تا مرز سوختگی میرفت
الان با شستن هیچیش نمیشه
اره اردن ابی میزنم
شما صورتی باید بزنی
آره من میزنم یه کرم دکتر داد ک چربی نداشت خودم پماد کانادولا خریدم اینم بدک نیست ولی باز پاش قرمز میشه 🥺
هربار میشورمش بعدشم پماد کالاندولا میزنم
بزنی بهتره،من خیلی پماد امتحان کردم نوزادیش کالاندولا میزدم،الان دیگه یک سالشه پرو درما میزنم گاهی هم ان ان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.