آب زیاد بخور ،التهاب مثانه داری ،با هیچ چیز هم خوب نمیشه بغیراز آب زیاد و مسکن هم کم بخور چون دلیل التهاب مثانه مسکن خوردن زیاده
مایعات هم زیاد بخور
احتمالا بخاطر گرم بودم زیادی ادرارته..
منم بعضی وقتا از گرم بودن زیادی سوزش میگیرم....
مخصوصا بعد رابطه ولی فقط همون چندساعته...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.