ماست چه باشه فرق داره هرماستی میشه زد ایا
نوش جون. من مامانم از قدیم همیشه با ماست درست میکرد، خیلی خوب میشه
دستور میدی
دستورشو برام بفرست مرسی
دستورش رو بگو عزیزم
دستور پخت لطفا نوش جان عالیه
نوش جان
برای یک عدد پودر کیک چقد ماست ریختی؟
عزیزم شما با المنت بالا میپزی یا بالا پایین؟
کلا کیک با ماست همیشه خوب نمیشه بلکه عالی میشه نوش جونتون
عالیه ماشاالله چه پف کرده
کیک با ماست خوشمزه تره
عالیی
نوشجان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.