۷ پاسخ

من دکتر گفت لازم نیست تا سی و دو هفته برم هفته‌ی دیگه بعد عید قربان میرم سونوی رشد

من چون 22,هفته رفته بودم یه بار
یکی هم دیروز رفتم ک خدارو شکر همه چی عالی بود

سونو رشد بین ۲۸ تا ۳۲ هفته میگن بهترین زمانش ۳۰ هفته
یکی هم نزدیک زایمان مینویسن با آزمایش فکر کنم

سونو رشد دیگه دو هفته دوهفتس. از26به بعد میتونی بری
من 26دادم دکترم گفت دیگه نیازی نیست تا32هفته.
اگه اصلا نرفتی 29/30هفتع برو
بعدی32/33
بعدی34/35
اگه بازم زایمان نکرده بودی که شاید 37/38هم بتونی بری.
سونو رشد الزامی نیست، ولی لازمه. حداقل 32هفته و 35هفته برو

۳۰ هفته برو
دیگه ببینم بعدش باز دکتر بهت میگه چند هفته برو

من ۲۸ هفته رفتم یدونه ام نوشته هفته دیگه برم

من یکی 26هفته رفتم یکی29هفته

سوال های مرتبط

مامان گلابی کوچولو مامان گلابی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری