۲ پاسخ

شما میرید بیمارستان دولتی؟؟ داخل بیمارستان دوباره سونو میگیرن برا بریچ بودن؟؟اصن اخرین سونو ک دیگ بریچ هست چن هفته دادید؟

من ۳۹ هفته سزارین کردم، اتفاقا هرچقدر بمونه بهتره

سوال های مرتبط