۲۰ پاسخ

تامین اجتماعی رایگان تو یه روز وقت میدن بهت

من ۲۶۰۰ شد ماه پیش

من رفتم ۱۴۰۰

من پرسیدم گفتن 950
البته من اصفهانم

من دو سه هفته پیش ۱۲۰۰ دادم

سونو معمولی با رشد فرق میکنه؟؟؟😕من رفتم دوسه هفته پیش سونو اسمی از سونو رشد نبود ولی وزنو دور سر دور شکمو اینا رو گفت همینه؟

🤣بگو دایرکت کن

من هم سنو رشد بود و هم حجم آب دور بچه ۱۶۰۰ آزاد اهواز

۲۵۰۰ هست

من دیروز رفتم ۲و ۴۰۰ شد

من رفتم با بیمه۹۵۲ ت

من دیروزرفتم ۱۴۵۰

منم زنگ زدم گفت حضوری بیا

من دیروز رفتم ۱۳۳۰

چه عقده ای

منم سنو رشد ۲۵٠٠ گرفتن ازم

افزايش تعرفه دارن براي همين نمي گن منم بعد از عيد رفتم قبلش تلفني بهم نگفتن

شاید دکترت چیزای دیگم زده باشه که باید چک‌شه

من یجا یکو چهارصد دادم یجا هشتصد و خورده ای
هرکی هرچی دلش بخواد میگیره 😐🤦🏻‍♀️

عزیزم من چند روز پیش رفتم ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان بهامین و هامین مامان بهامین و هامین ۴ ماهگی
مامان لیام🫧💙 مامان لیام🫧💙 ۴ ماهگی
مامان آصلان🩵 مامان آصلان🩵 ۴ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد