تامین اجتماعی رایگان تو یه روز وقت میدن بهت
من ۲۶۰۰ شد ماه پیش
من رفتم ۱۴۰۰
من پرسیدم گفتن 950
البته من اصفهانم
من دو سه هفته پیش ۱۲۰۰ دادم
سونو معمولی با رشد فرق میکنه؟؟؟😕من رفتم دوسه هفته پیش سونو اسمی از سونو رشد نبود ولی وزنو دور سر دور شکمو اینا رو گفت همینه؟
🤣بگو دایرکت کن
من هم سنو رشد بود و هم حجم آب دور بچه ۱۶۰۰ آزاد اهواز
۲۵۰۰ هست
من دیروز رفتم ۲و ۴۰۰ شد
من رفتم با بیمه۹۵۲ ت
من دیروزرفتم ۱۴۵۰
منم زنگ زدم گفت حضوری بیا
من دیروز رفتم ۱۳۳۰
چه عقده ای
منم سنو رشد ۲۵٠٠ گرفتن ازم
افزايش تعرفه دارن براي همين نمي گن منم بعد از عيد رفتم قبلش تلفني بهم نگفتن
شاید دکترت چیزای دیگم زده باشه که باید چکشه
من یجا یکو چهارصد دادم یجا هشتصد و خورده ای
هرکی هرچی دلش بخواد میگیره 😐🤦🏻♀️
عزیزم من چند روز پیش رفتم ۲۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.