۷ پاسخ

نمیخوره ک اگ بخوره میوه

معمولا میوه یوقتام پودینگ زعفرونی یا بیسکوییتی چیزی

حریره

من همیشه شیر یا میوه میدم سه وعده غذاشو کامل میخوره زیاد میلی به میان وعده نداره

میوه آجیل بیسکویت مادر یا کیک خونگی براش درست میکنم اوتمیل

من اکثرا میوه یا فرنی یا ماست میدم
بعضی وقتام کیک یا دسر درست میکنم به اونم میدم

والا همین الان ناهار خورده

سوال های مرتبط

مامان رادین💙رستا🩷 مامان رادین💙رستا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی