۱۰ پاسخ

هیی پس من چی بگم هنوز اول راهم دلم میخواد بخوابم بیدارشم ۴۰ هفته باشم🥺

واقعاااااامنم از‌وقتی رفتم تو ۳۱نمیگذره🙃

آنقدر عجله نکن برای هفته های بالا
انقدر سنگین میشی که حتی راه رفتن برات عذاب میشه

دو سه هفته اخر که اصلا نمیگذره

دو هفته آخر دیر میگذره🥲😂

😫😫😫😫😭😭😭روزا برای استراحت مطلقیا اصلننن نمیگذرههههه

ای خواهر تو ک خوبی خوش بحالت کمتر از ۱۰ هفته مونده ما ها چیکار کنیممممممممم 😰😭😭

من از ۳۸ هفته میام عحله نکن اینجا هنوز خبری نیست 😂🫵🏻

ما چی بگیم پس

منم چون خیلی سنگین شدم حس میکنم روزا دیر میگذرن

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی