۱۴ پاسخ

ماه آخر خییییییلی دیرمیگذره
من ۲۶اسفند زایمانمه
هرساعت ۱روزه لامصب😬

برا من ماه هشت که خیلی زود داره میگذره ، 9 دیگه معلوم نیست

کندترین حالت ممکن😑دردها ادمو ول نمیکنن ک

حس میکنم اخراش باید دیر تر بگذره

ماه آخر اصلا نمیگذره 😭

هر چی ب هفته هاي آخر نزدیک میشی دیرتر میگذره

منم دارم ۳۰ هفته میشم خدایا این دوماه هم بسلامتی بگذره شکمم هیچی گوشت نداره کشیده شده داغون شدم نمیتونم بشینم نمیتونم راه برم نمیتونم‌دراز بکشم
تموم شکمم و رون هام ترک خورده

والا منکه تازه واردش شدم همه جام درد میکنه نه میتونم دراز بکشم نه بشینم موندم چه غلطی بکنم

پیش مامانت باشی زود میگذره

زودتر میگذره بنظرم

برا من ک خوب گذشت

والا دیرتر میگذره انگار

واقعا دیر میگذره مخصوصا تو این شرایط

دیررررر😑

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی