خانما سزارین یا طبیعی ؟!چرا؟!

۱۶ پاسخ

سزارین راستش میترسم خیلی شدید اصلا تو خودم نمیبینم بتونم از پس طبیعی بربیام حاضرم بهوش بیام درد بکشم ولی قبلش درد نکشم😭😭😭😭

هیچ کدوم برتری ندارن فقط نسبت به شرایط انتخاب میشن
اگه همه چی نرمال باشه انتخاب من طبیعی بود ک قسمتم نشد🙄

قطعا سزارین
با شناختی ک از خودم دارم اصلاااا نمیتونم طبیعی زایمان کنم و زور بزنم
و اگه زورت نصفه نیمه بمونه جون بچه هم تو خطر میوفته

من سزارین میخوام امید وارم بشه چون از طبیعی خیلی میترسم 😭 عملم به نظرم خیلیا انجام میدن مثلا عمل اپاندیس یا خیلی جراحی دیگه به هر حال خوب میشه ادم ، دختر عمو من طبیعی بود یه بچشم سزارین بعد میگفت اگر میدونستم سزارین انقد خوبه هیچ وقت برای بچه اول اون قد درد نمیکشیدم. بعد میگفت فکر نکنی طبیعی بعدش درد نداری ، میگفت ۱۴ روز نه میتونست بشینه نه دستشویی بره عفونت میکرده حتی راه میرفته بخیه ها میکشیده به هم

سزارین چون از طبیعی خوشم نمیاد و این که هرکدوم بستگی به بدن هرکس داره هرکدومش میتونه برات راحت یا سخت باشه

سزارین چون مجبورم سزارین سوم هست واولی اورژانسی بود

بنظرم طبیعی درسته خیلی درد داره ولی وقتی بچه ب دنیا میاد دردا تموم میشن ولی سزارین بعدش درد داری

عوارض جفتشو خوندم و تجربه بقیه رو دیدم قطعا سزارین

طبیعی هرکی از دور و برنامه سزارین شده همش از کمر درد شکلایت داره و اکثرا میگن جای بخیه هاشون درد میگره حتی بعد مدت ها و چسبندگی هم از عوارضش هست به هر حالا هر دو مورد مزایا و معایب خودش داره

من دو بار طبیعی بودم این دفه رو میخوام سزارین کنم

سزارین چون اولی سزارین بودم خداروشکر اذیتم نشدم خیلی هم خوب بود

و از طرف دیگه من دوتا خاله ام با دختر خاله ام ک طبیعی زایمان کردن همشون از سن ۳۸ . ۴۰ مشکلات رحمی پیدا کردن برداشتن رحمشونو ولی مادرم منو خواهرمو سزارین کرد و خدارو شکر تا الان هیچ مشکل رحمی نداشته و خودمم سزارینو انتخاب کردم با این ک میگن عوارض نمیدونم مثل کمر درد داره یا راحت شیکم جمع نمیشه و از این حرفا 🤷‍♀️

انتخاب خودت کدوم ؟
تحت نظر کدوم دکتر هستی گلم؟

سزارین چون بدن خودم میشناسم جون زور زدن ندارم و طبیعی باید فقط بتونی زور بزنی واگرنه جون بچت هم تو خطر میوفته

سزارین چون تا جایی ک اطرافم دیدم و تحقیق کردم طبیعی باعث افتادگیه رحم و مثانه میشه همچنین باعث همورئید میشه و در کنار این تو بعضی مواقع باعث فشار ب جمجمه جنین یا شکستگی و دررفتگی استخون کتف و لگن میشه .

سزارين چون من در توانم نيس ميترسم خون ميبينم از حال ميرم
از شدت ترس ضعف ميكنم درجا فشارم ميفته و از حال ميرم

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان رسام مامان رسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان میـــــــــران مامان میـــــــــران ۲ ماهگی
مامان مَهوا🍓❤️ مامان مَهوا🍓❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی