نه عزیزم نگران نباش دختر من خیلی بدتر بود میگفتم الان پاره میشه موقعی که زور میداد ولی دکتر گفت ماریس نداشته باش خودش درست میشه اوایل سه ماهگیم که رفت تو خودش
این ناف بچه منه
باد کرده
آره فتق ناف شاید بدترم بشه یعنی بیشتر بیاد بیاد بیرون اما نترس خودش میره تو من بردم دکتر دخترمو گفت طبیعیه بخاطر زور دادنه اوایل سه ماهگی رفت تو خودش هیچ مارین نکردم نه ناف بند بستم نه سکه که میگن همه
اره با. کرده
انگار عفونت کرده
اره انگار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.