۳ پاسخ

پلارژین خیلی بیخوده🥲واسه دختر من ک اینطوری بود
سیتریزین بهتره
هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی

سیتریزین

سیتریزین و نیوتادین برای آبریزش بینی هستش

سوال های مرتبط