من ژلیش کردم ناخنای دستو پامو کاشت ی جوری میشورم چون بچه میشورم😂
ولی قبلنا کاشت میزدم
من قبلا بلند میکردم الان همش میگیرمشون گناه داره بچم یه وقت میرم بشورم یا پوسک عوض کنم کشیده میشه بهش
من گذاشتم
سخته ژلیش کن منم ژلیش کردم راحتم
والا من از خودم بلند بودم زایمان کردم چندروز بود دیدم یه خراش ریز هواسم نبود به بچه ام انداختم از همون موقع کوتاه میکنم ...بنظرم نذاری بهتره...رفیقم بچه اش شیر خشکی هست هرروز میکاره
من ک بچم چن روزه بود کاشتم
هنوزم دارم
اصلا همچین اشتباهی نکنی من چند روز پیش عروسی داداشم بود ناخن کاشتم گرفتار شدم رفتم همشو برداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.