من امروز 6 ازادسازیمه
این تست و پاک نکن هروقت مثبت یا منفی شد بزارید
منم پسفردا موعدمه میخام الان برم تست بخرم فردا تست بزنم پسفردام پریودشم😅چون فقط منتظر میشه تست بزنم بعدبیاد
وایییی خداکنه باردارباشیم
منم روز ۱۰ ازادسازیمه ۷روز مونده به موعدم
کلی استرس دارم ولی اعصابم خورده سینه دردداشتم الان دیگه ندارم معمولا اینجوری میشم پریود میشم🙂
من با اولین آمپول آزاد سازی باردار شدم به لطف خدا🤲
من ماه قبل زدم پریود شدم
۱۶ آزادسازیم جرات بیبی زدن ندارم حس میکنم پریود میشم
من این ماه زدم ۵ روز مونده به موعدم ولی روزا خیلی دیر میگذره 😑
منم زدم امروز سیزدهمین روز ازادسازیم هست جرات نمیکنم بی بی بزنم وایسادم تا موعد پریودی بگذره بعد بزنم
من این ماه زدم 16ازادسازیمه بی بی زدم صبح منفی شد فولیکول 24خیلی خوب داشتم
هنوز روز ۱۱ ازادسازیم همچنان روزا دیر میگذره
من این ماه زدم دو روز به موعدمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.