۱ پاسخ

من چی بگم ک فردا قراره بستری بشم و سرما خوردم😩😩😩زنگ زدم بیمارستان هم میگه پزشک بیهوشی قبول نمیکنه
سز دومم خیلی میتزسم طولانی بشه وقتم

سوال های مرتبط