۷ پاسخ

۱۵ میلی چند ماه داریش؟؟؟اخه هر آمپول یک ماه میشه استفاده کرد وگرنه فاسد میشه کاراییشو ازدست میده

توی شیردهی هم میشه استفاده کرد ؟

عزیزم چقدش رو گرفتی ۱۵ ؟ یه قلم رو ؟ چند سیسی داره ؟

تحت نظر دکتر میزنی عزیزم چه قیمته؟؟

رژیمم داری یافقط امپول میزنی

هفته ای یبار باید بزنی؟

عزیزم قیمتش چند تحت نظر دکتر گرفتی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۳ ماهگی