سلام ماما ن دلوین جون
شما چندبار آمپول زو زدی دوز چند و چقدر شد هزینش
همراه فست انقد کم کردی
عزیزم تو تایمی که فست نیستی چیا میخوری ؟
۱۶ ساعته میگیری؟
دو چند رو زدی؟ با ۲.۵ انقدر کم کردی؟
اسپارتینا امپوله؟ هزینش چنده؟
خوشبحالت من سی تومن هزینه کردم رفتم دستگاه کرایو کپتیشن
فقط دو کیلو کم کردم
وزن تو گذاشتی روی ۷۵؟
البته تو این ۴۰ روز کلا فست بودم فقط یه روز پر خوری کردم هفته قبل که از استپ خارج شم و شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.