۴ پاسخ

حیف که تاپیکامو بخاطر یچنتا مامان بی شخصیت پاک کردم گلم

من کل امپولای لاغریو تقریبا استفادشون کردم
مانجارو اسپارتینا و…
اخرش رسیدم به لانیسا که توی داروخونه هاهم هستش
من دوز ۱۰میزنم البته دوز ۱۰برای ۴هفتمه
یعنی هرهفته ۲/۵خودم توی خونه تزریقش میکنم
این هفته که میخوام تزریق کنم باید برم روی دوز ۵ که این دوز ۱۰که گرفتم میشه گف الان رسیده به دوهفتم
هزینشو اگه برات بگم اگه تک تک بخوای دوزاشو بگیری هزینش زیاد میشه باید دوز ۱۰رو بگیری ک هزینش پایین تر دربیاد برات
من گرفتم دوز ۱۰رو ۲۳۰۰
هفتگی تقریبا ۱کیلو کم میکنم باهاش
ولی درمورد اسپارتینا تقریبا ماهی ۵/۶کیلو کم میکردم
ولی با مانجارو هفته ای ۴/۵کیلو

چه امپولیه.

چه آمپولی هست عزیزم هزینش چقدره

یه مامانی تو گهواره ماهی یکبار زده ۱۵ کیلو تو ۵ ماه کم کرده

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی