من ک میگم کاش یاد میدادم خیلی سخت بود براش
از وقت بازی گرفته نمیشه چون با بازی یادمیگیرن
این بچه ها هم معمولا روند تحصیلشون اگر اگاهانه این مسیر انتخاب بشه متفاوت خواهد بود، مثلا نیاز ندارن کلاس اول بخونن چون فقط اموزش الفبا هست
ولی من یکی رو میشناختم پسره مادرش معلم بود بعد اینم بدون اجبار خودش یاد گرفته بود ۴ سالش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.