۱۶ پاسخ

آره ما میدیم برا زردی خوبه

ترنجبین هیچ مشکلی نداره تازه باعث میشه بچه خوشخواب بشه و گریه نکنه

منم دادم از ۱۱شد۷

هیچوقت تا ۶ ماهگی به غیراز شیر هیچی بهش نده خطرناکه این کارا چیه اگه زیاد ببر بستری کن خودش دو سه روزه میاد پایین نمیتونی بستری کنی دستگاه کرایه کن بیار خونه

خواهر قدیما خودمون با همین چیزا خوب شدیم امکانات کم بود ولی خب مشکلیم پیش نمیومد

والا داروهایی هم که دکتر میده واسه زردی همشون ترکیبی از ترنجبینه .منم به پسرم میدادم

بهش قطره بیلی استاپ بده از داروخانه بگیر که شامل همون ترنجبین و شیر خشت هست ولی دیگه از عطاری نمیگیری داروخانه مورد اعتماد تره ،ترنجبین ملین هست شیرینه باعث میشه شکم زود زود کار کنه

اشتباااااه

اره درسته

ا ه عالیه من اولش ندادم زردی بچم رفت ۱۶ اونو دادم سری میرفت دسشویی اومد پایین

اره منم شنیدم میگن خیلی خوبه

دکتر پسر من ک یه دکتر بسیار قهار تو رشت‌‌‌‌ِ برا زردیه پسرم بهش ترنجبین داد

پسرم زردیش ۴بود من بهش ترنجبین و شیر خشت و یکم عرق کاسنی جوشوندم ی قطره چکان دادم .۲ روز.زردیش برد

نههه اینکارو نکن بعداااا خدایی نکرده عواقب بدی داره

وای نه من نشنیدم

ن تروخدا تا ۶ ماه غیر شیر مادر هیچی 🥲

سوال های مرتبط