۸ پاسخ

نه چرا ضایع. خیلیم خوبن

کلم سفید و قرمز و هویجذ
گردو و کشمش و سس
نمک و کمی فلفل سیاه و نعنا یا پونه

میشه ماهم بیایم🫠
دلم خواااااس🤤

منو خوبه که ..اصلنم ضایع نیست..فقط اگه من بودم یه نوع سالاد درست میکردم بجای اونیکی سالاد سوپ میزاشتم

سالاد اندونزیه انگار اسمش هویج و کالباس و شوید هم میزنم من
نه بابا خیلیم خوبه

سالاد انار هم هست سالاد اندونزی هم هست
نه خوبه زیاد هم هست

من اینجوری درست میکنم کلم سفید خرد میکنم بعد مایونز،کشمش،ذرت،نخود فرنگی،زیتون سیاه و آویشن و نمک و فلفل میزنم گاهی یه دونه هویج داخلش رنده میکنم

اصلش کلم بنفش و سفید و هویج و کشمش با سس مایونزه

سوال های مرتبط